بیماری کلیه پلی کیستیک: اگر کیست کیستیک پیوند کلیه کاهش می یابد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک: اگر کیست کیستیک پیوند کلیه کاهش می یابد

به این معنی که کیست های کلیه پلی کیستیک در کلیه. پیوند کلیه یک گزینه درمانی رایج است. با این حال، پس از کیست های کلیه پیوند کلیه است؟ ادامه مطلب را بخوانید و پیدا کردن گام به گام پاسخ.

کیست های کلیه کاهش پس از پیوند کلیه؟

قبل از اینکه ما پاسخ به این سوال پیدا کنید، ما باید که وسیله مناسب برای پیوند کلیه برای بیماری کلیه پلی کیستیک مطمئن شوید. به طور معمول، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هر دو کلیه ها آسیب دیده و کیست است.

پیوند کلیه بدان معنی است که جدید اهدا کلیه به جای یکی از کلیه تحت تاثیر قرار خود را، تبدیل آن به سیستم بدن خود را به کلیه جدید خود را برای زنده ماندن.

به عبارت دیگر، بدن شما سه کلیه، دو کلیه خود را و یک کلیه اهدا کرده اند. به علت عوامل ژنتیکی پیوند کلیه نمی خواهد باعث کیست کوچک در کلیه خود را به طور کلی.

با این حال، از آنجا که کلیه جایگزینی تعویض اهدا کلیه با جدید جایگزین، در نتیجه آن را به تدریج کاهش خواهد یافت، و حتی به نظر می رسد مانند یک تکه از توده گوشت در بدن شما. در این راستا، کیست در کلیه نیز بنشینید.

اما شما باید بدانید که کیست در کلیه دیگر هنوز هم در تعداد و در اندازه رشد خواهد کرد، اگر آنها به خوبی می تواند قابل کنترل نیست.

اطلاعات دیگری که شما باید بدانید این است که کلیه جدید ممکن است تحت تاثیر و توسعه در کلیه پلی کیستیک، در نهایت، به دلیل عامل ژنتیکی است. بنابراین، پیوند کلیه است یک درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک است.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما می توانید از راه های دیگر به فشار یک کیست را پیدا کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، تا زمانی که شما همچنان به نگاه، شما راه برای فشرده سازی کیست کیستیک پیدا کارشناسان توصیه می شود که میکرو چینی پزشکی که کمک می کند تا برای بازگرداندن بافت کلیه آسیب دیده و به طور طبیعی فشرده سازی کیست در هر دو کلیه ها. این است که در کلینیک برای موارد بیماری کلیه پلی کیستیک برای سالهای زیادی استفاده می شود. اگر شما نگرانی در مورد کلیه، می توان به تجزیه و تحلیل Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال می شود.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: